10 Ocak 2012 Salı

Bioderma

Meşhur Bioderma H2O'dan sonunda ben de edindim. Uzun zamandır merak ediyordum, kullandığım Garnier makyaj temizleyiciden de memnun kalmamaya başlamıştım ve bingo ! İndirime girdiği bir gün elimde 10 tl lik indirimim de olunca www.kozmetikmarkalar.com sitesinden alışverişimi yaptım. Kargo ile birlikte 32 tl ye gelmiş oldu ve 1+1 kampanyasından yararlandım toplamda 1000 ml H2O almış oldum, yalnız Bioderma puanlarından birini almışlar diğeri duruyordu :( Bunun dışında ise site o kadar hızlı ki siparişimi verdikten hemen sonra kargoya verdiler ve 1 gün içinde geldi, başka alışverişlerimde ne kadar beklediğime inanamazsınız.


Ben de Bioderma'nın bu şahane ürününe hayran kalanlardanım. Çok rahat biçimde makyajı çıkarıyor yani tam olarak 1 defada ve uğraşmak zorunda kalmıyorsunuz. Bunun yanı sıra ise hassas ciltlerle arası iyi olduğu için hiçbir tahriş hissi de olmuyor. Daha ne olsun :)

P.S: Fotoyu bir türlü düzeltemedim :( kusura bakmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder