17 Aralık 2011 Cumartesi

Rujlarım

Makyaj malzemeleri içinde rujların ayrı bir önemi var benim için, yani hiçbir şey yapmasam da bir rujla kurtarabilirim günü :) Genellikle bir kaç tane aynı anda alıp onlar bitinceye kadar bir daha almam, çünkü ısı değişikliklerinden etkileniyorlar malum ve kullanım sürelerini de dikkate almaya çalışıyorum. Renklerini göstermek için çok çabaladım ama fotoğraflar hiç iyi olmadı. Ufak bir fikir verir en azından böyle de diye düşündüm.

Oriflame Wonder Colour Ruj Pink Mayflower:  En son aldığım rujum. Katalog rengi ile aynı geldi. Kampanya dahilinde oldukça makul bir fiyata aldım. Evet kalıcı değil ama çok güzel bir rengi var. Aslında tam baharlık ve yazlık ama şimdilerde de ara ara kullanıyorum. Bu seriden bir de Garnet Attraction rengini denemek istiyorum. Katalogda vişne çürüğü gibi çıksa da aslında daha farklı bir renkmiş. 

Maybelline Watershine Rujlar Spiced Diamonds ve Rubis Diamonds: İkisini de severek aldım ve gördüğünüz üzere bitmeleri yakındır. Watershine rujları çok seviyorum ve ara ara farklı renkleri alıyorum. O seriden aldığım 5.-6. rujlarım sanıyorum.

Flormar LongWearing L12: İşte benim bu aralar göz bebeğim, gerçekten kalıcı ve rengine de bayılıyorum. Yaz döneminde daha hafif yapılı rujlar tercih ettiğim için ara vermiştim ama tam mevsimi şimdi, başka bir rengini daha edinmeyi düşünüyorum. Çok memnunum, hele ki fiyatı ve performansını karşılaştırınca çok başarılı.

Rimmel Amethyst Shimmer: Watsons alışverişim sırasında kasanın yanında indirimli olarak satılıyordu ve sonuncusunu kaptım :) mora çalan bir pembe renk biraz koyu geldi ama daha açık bir renkle karıştırınca gayet güzel duruyor. Yapısı da fena sayılmaz.

Yeşil Ruj: Bir kozmetikçide gördüğümde o aralar da yeşil rujla ilgili yorumlar okumuştum. Dudağa sürüldüğünde ısıyla beraber kendiliğinden pembe bir renk veriyor, ben bilmiyordum ama eskilerin en meşhur rujuymuş. İlk aldığımda çok kullandım sonra acaba içinde zararlı bir madde var mıdır diye bıraktım ama verdiği o doğal rengi çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder