6 Aralık 2011 Salı

Son Alınanlar

Uzun zamandır yazamıyorum özür dilerim. Günlerim yoğun geçiyor. Ama bugün bir kaç şey aldım, onları paylaşmak istiyorum.

Daha önce pek çok markanın duş jelini kullandım ama hiçbiri Hacı Şakir'in Zeytinyağlı'sının (250 ml) yerini tutamadı :) Çok hassas bir cildim var, en ufak bir şeyde kızarıp kaşınabiliyor. Ama Hacı Şakir'in bu duş jellerinde böyle bir problemim olmuyor. O kadar hoş bir kokusu var ki sırf onu koklamak için bile banyo yapma isteği uyandırıyor. İndirimde buldum tanesi 2 tl olunca 3 tane aldım :)
Protex'i ise uzun süredir kullanmıyordum, ellerimi çok kurutuyor ama geçen gün okuduğum bir yazıda normal sabunların değil antibakteriyel sabunların daha iyi temizlik sağladığından bahsediyordu. Onun üzerine tekrar aldım, o da indirimdeydi ve 4 tanesi 3 tl.

İlk çıktığından beri kullandığım vazgeçilmez rimelim meşhur sarı tombik :) Bir ara indirimden 2000 calorie almıştım, buna göre daha iyi bence ama fiyat performans açısından sarı tombiğimizde vazgeçilmezlerden. Yeni bir serisi çıkmış ''Cat Eyes'' adıyla ama fırçası kaşık fırça olduğundan ve kıl yapısı da farklı olduğundan tercihimi yine eski rimelimden yana kullandım. One by one'a da bir ara heves ettim ancak olumlu yorumla pek karşılaşmadığım için tercih etmedim.

1 yorum: