31 Aralık 2011 Cumartesi

Yeni Yıl Yeni Mim :):)

Sevgili Blog'cuğumun göndermiş olduğu yeni yıl mimini yeni görmüş olsam da, son gün geç kalmış sayılmam sanırım :) Her sene aslında hep yeni bir umutla başlıyoruz 365 günü yeni baştan saymaya, bütün güzel dilekleri yüreğimizin bir köşesinde sakladığımız için hep mutlu olmayı diliyoruz. Aslında bütün dileklerimiz gerçekleşse yaşama dair bir beklentimiz ve yaşam sevincimiz de kalmaz ve tam tersi olarak gerçekleşmediğinde de bütün inancımızı yitirebiliriz umut etmeye dair. O yüzden en güzeli hepimiz en başta sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yıla adım atarken, umarım herkesin kendince hayalini kurduğu şeylerin ''çoğu'' gerçekleşir :)

Peki 2012'den beklediğim 12 şey nedir?

1. Kendim, ailem, sevdiklerim ve bütün güzel insanlar için sağlıklı, mutlu, huzurlu ve başarılı bir hayat.

2. Mutlu olabileceğim ve bunun sonucu olarak da daha verimli çalışabileceğim, hayat birikimlerimi artırabileceğim iyi bir iş,

3. Daha çok gülmek ve gülerken de hep ''Allah'ım hayat ne kadar güzel, şükürler olsun'' diyebilmek istiyorum

4. İstediğim ülkeleri ve hep merak ettiğim yerlerini gezip, görmek istiyorum, en azından bir tanesini olsun görsem başlangıç için iyi olacak :)

5. Sevdiklerimle daha çok vakit geçirmek, eğlenmek istiyorum :)

6. Bütün insanların mutlu olmasını, mutlu bir dünyada sorunsuzca yaşamasını istiyorum. Olamaz mı?

7. Daha güzel ve beni mutlu edecek cilt bakım ürünleri ve makyaj malzemeleri diliyorum :)

8. Daha çok spor yapmak, kendime daha iyi bakmak, yediğime içtiğime daha çok dikkat etmek istiyorum.

9. Daha güzel müzikler dinleyeyim, hep iyi insanlarla tanışayım, daha iyi kitaplar okuyayım, daha güzel karikatürlere güleyim, daha lezzetli şeyler yiyip içeyim, daha hoş yerler göreyim, en güzel denizlerde kulaç atayım, daha iyi bir işte çalışayım, daha güzel filmler izleyeyim, daha çok eğleneyim, daha çok hayatın tadını alayım istiyorum.

10. Yeni bir dil daha öğreneyim ve bildiğimi unutmayayım istiyorum.

11. Blogumla daha çok ilgilenebileyim, daha başarılı olayım istiyorum :)

12. Sadece 2012 değil, bütün yıllar eklenebilecek pek çok istekle beraber gelsin istiyorum :)

                                                               MUTLU YILLAR ! :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder