9 Aralık 2011 Cuma

Ödülüm :)

Sevgili Sevgili Blog'cum beni ödüllendirmiş, teşekkür ederim :)
Hakkımdaki 7 gerçeğe gelirsek ( kendimi Sprite reklamlarında gibi hissediyorum :) )

1.Deli biçimde kiraz ve karpuz hastasıyımdır. Mevsimleri gelsin diye iple çekerim, ilk gördüğüm yerde turfanda bile olsa almaya yeltenirim, çoğu zaman da daha tadı oturmamıştır diye dişimi sıka sıka beklerim, sonra da koca yaz onları göremeyeceğim 3 mevsimi de hesaba katarak bolca yerim :) bu hastalığımın derecesini şöyle anlatabilirim, bir sene 1 kasa kiraz almıştık ve ailem sadece 1 tabak yiyebildi, geri kalan kirazı tek başıma kaşla göz arasında ve tam 2 gün içinde bitirdim :) sadece kiraz ve karpuz için bu geçerli ! yoksa o kadar pis boğaz değilim ! :D canım çekti...


2. Kitap ve dergi okumaya bayılırım. Sabahlara kadar kitap okuduğum zaman çok olmuştur. Bir ara Jean Christophie Grange hayranıydım, arka arkaya bütün kitaplarını okudum. Siyah Kan'dan o kadar etkilenmiştim ki 2 gün boyunca duş başlığından kan akacağını düşünmüştüm :D Polisiye ve tarih kitaplarını okumaya bayılırım. Evde sayamadığım kadar çok kitap kolim var çünkü artık kütüphanelerime sığmıyor. En son ise bu şaheseri okudum : 

3. Makyaj merakım lise yıllarında aaa bu göz makyajı nasıl yapılıyor sorusuyla ve bir adet yeşil göz farıyla başladı. Sonra acı gerçekle karşılaştım; bir göz farıyla bu işin içinden çıkılmazdı :) yıllar boyu siteleri takip ettim, blogları okudum ama hiç faal değildim. Sadece bilgi ediniyordum ve çok şey öğrendim bu sayede. Şimdi ise makyajdan çok cilt bakımına düşkünüm. 

4. Kalori hesaplama cetveli gibiyimdir. Hangi yiyecekte ne kadar kalori vardır hepsini bilirim. Üniversite yıllarımda arkadaşlarımın yiyeceklerine de karışırdım hatta bazen kendileri de sorardı bu ne kadar, şu kaç kalori, onun yerine ne yemeliyim gibi. Her gün hesaplardım kaç kalori aldığımı. Şimdi de yapıyorum ama eskisi kadar şiddetli değil en azından :)

5. Elimde ne varsa, çikolata paketi, ayran kutusu, gazoz şişesi, bisküvi paketi, şampuan şişesi, sabun paketi... yani aklınıza gelen ve günlük elimize geçen bütün ambalajlı şeyleri okurum. Bu huyumu bu seneye kadar keşfetmemiştim :D bir gün kuzenim elime aldığım şampuan şişesini okuduğumu fark edince ve çocukluğumu da hatırlatınca farkına vardım. Yiyecek paketlerinde özellikle kalori hesaplarım, diğerlerinde ise içindekiler kısmına bakarım. Hatta çoğu parfümeri de hangi şampuanda ne var satış görevlisine anlatırım :D bilgiçlik taslamak değil amacım, içinde yığınla kimyasal dolu olan şeyleri doğal, organik diye ısrarla satmaya çalışmalarına sinir oluyorum, uyarmak için de anlatmak zorunda kalıyorum.

6. Bitter çikolatadan nefret eden ben son aylarda bitter dışında çikolatadan tat alamaz oldum. Türkiye'deki bütün markaları denedim ama neden bilmem Eti Karam'dan vazgeçemiyorum. Hatta bu yazıyı yazarken bir yandan da bitter yiyorum :)


7. Reklamları izlerim. Sıkılmadan hem de. Tartarım ölçer biçerim. Bazı reklamlar o kadar sıradan ve alakasız gelir ki onları kendim yapsam nasıl olur diye düşünürüm. Bu sevdam yüzünden üniversite boyunca seçmeli derslerle avuttum kendimi. Sonra da ikinci üniversite imkanıyla AÖF'den Medya ve İletişim okudum. Kendi alanım dışında olan bu alan ise aslında kendi alanımdan bile daha yakın bana, bunu ise üniversiteyi bitirdikten sonra keşfettim. (Eğitim sistemimize gönderme yapma gereği bile duymuyorum.) Olsun geç olsun, güç olmasın :)



Ben de bu ödülü beni takip eden 7 izleyicime göndermek istiyorum :) Yapanlar var aralarında ama olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder