12 Ocak 2012 Perşembe

Yeni Oriflame'ler

Yine siparişim sırasında kendime de bir kaç parça bir şey aldım. İlk çıktığında aldığım ve düzenli olarak kullandığım Swedish SPA serisindeki selülit kremini tekrar edindim. Bir etkisi var mı yok mu tam olarak emin değilim, ama içeriğinde kafein bulunması, piyasadaki pek çok vaad veren ve işe yaramayan ürüne karşın çok uygun fiyatlı olması (13 tl) ve sürüldüğü anda soğuk bir his vererek en azından kan dolaşımına yardımcı olduğunu düşündüğüm için kullanıyorum. Spor yaptıktan sonra kullanıyorum ürünü ve hafif de olsa etkileri olduğunu düşünüyorum. Uzun vadede bakalım ne olacak. Uzun zamandır Miss O Fashion Princess'i de denemek istiyordum ve geçen katalogda 30 ml ürün çok uygun fiyata olunca onu da aldım. Hoşuma giden bir kokusu var büyük boyunu almayabilirim ama alternatif olarak 30 ml ürün güzel bence :)

P.S: Yine ters oldu :D

1 yorum:

  1. merhaba. o kremi ben de kullandım. o serinin tüm ürünleri çok güzel, vücut yağı ve scrubı süper.. o parfümü çoook merak ediyorum açıkçası .güle güle kullanın:)))yorum ayarlarından kelime doğrulamayı kaldırın lütfen , anamız ağlıyo yorum yazacağız diyee:)))

    YanıtlaSil